Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Καλημέρα σε όλες και όλους. !!!
Ομολογώ ότι χάθηκα τελείως από την ηλεκτρονική γειτονιά. Καλοκαίρι , μπάνια, υποχρεώσεις και άλλα πολλά , μού πήραν τα μυαλά και με πήγαν σε άλλα μέρη. Ελπίζω να είστε καλά και με κάποιον τρόπο έστω για λίγο , να γεμίσατε τις " μπαταρίες" σας.
Επειδή το ωραίο πρέπει να αναδεικνύεται , όποιος και αν το έχει φιλοτεχνήσει, επώνυμος ή λιγότερος γνωστός , σήμερα θέλω να σας δείξω μερικές οροφογραφίες που ανακάλυψα σε ένα πρόσφατο , δυστυχώς πολύ σύντομο ταξίδι μου στην Ερμούπολη της Σύρου.
Η Ερμούπολη είναι πάρα πολύ όμορφη. Αξίζει να την επισκεφτείτε, ιδιαίτερα εσείς που αγαπάτε την τέχνη και είστε δημιουργικοί. Θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης, σας το εγγυώμαι.
Στις βόλτες μου λοιπόν στις γειτονιές της Ερμούπολης , ανακάλυψα μέσα από τα ανοιχτά παράθυρα και τις πόρτες , φανταστικές οροφογραφίες και τοιχογραφίες. Πάρτε μια γεύση και με την πρώτη ευκαιρία επισκεφτείτε το νησί, αξίζει .


















 Ελπίζω να σας άρεσαν. !!

Στην επόμενη ανάρτησή μου , θα σας μιλήσω για την" οδύσσεια" του βαψίματός. ! Είμαι σίγουρη ότι αρκετοί από εσας έχετε σκεφτεί την ιδέα ανακαίνησης κάποιου χώρου του σπιτιού σας έστω και με την αλλαγή του χρώματος στους τοίχους. Και επειδή τα χρήματα δεν περισσεύουν πολλοί και πολλές ίσως αποφασίζετε να κάνετε το βάψιμο μόνοι σας. Εφιάλτης ή ευκαιρία για δημιουργία και ανανέωση? Πολλά εξαρτώνται και από εμάς. Τί να προσέξουμε και τί να κάνουμε πριν πάρουμε το πινέλο και το ρολό στα χέρια μας? Πώς θα διαλέξουμε το χρώμα? Τί ποιότητα και από πού?
Θα τα πούμε σύντομα. Ϊσως στην επόμενη επίσκεψή σας στο " σπιτάκι" μου να βρείτε τις απαντήσεις!!



1 σχόλιο: