Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Μεταμορφώσεις

Καλημέρα σε όλες σας. Σήμερα θα σας δείξω πως μεταμόρφωσα ένα πορτατίφ που πήρα από το ΙΚΕΑ. Δεν ήξερα  αν θα πετύχει η μεταμόρφωση και έτσι δυστυχώς πήρα μόνο ένα για δοκιμή.
Όταν θέλησα να αγοράσω ακόμα ένα - δύο την επόμενη φορά , μου είπαν ότι είχαν αποσυρθεί ως κωδικός. Δυστυχώς. Λοιπόν το πορτατίφ ήταν ένα απλό γυαλί αμμοβολής που από την βιασύνη μου δεν το έβγαλα φωτογραφία για να σας το δείξω. Το ¨έντυσα" με ριζόχαρτα τύπου stamperia  και έγινε έτσι.





Επειδή τα ριζόχαρτα είναι πολύ λεπτά , το φως διαχέεται πολύ όμορφα. Το έχει τώρα μια φιλενάδα μου στην κρεβατοκάμαρά της.

Έφτιαξα επίσης μια μικρή ταμπελίτσα για την πόρτα ενός κοριτσίστικου δωματίου.


Μια ταμπελίτσα για την κουζίνα μιας φίλης,


και αρκετά άλλα πράγματα που θα σας τα δείξω στην επόμενη ανάρτησή μου.
Και εσείς όμως βλέπω είστε πολύ δραστήριες και δημιουργικές. Επισκέπτομαι τα ¨σπιτάκια" σας και μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σας. Μπράβο κορίτσια. Καλή συνέχεια . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου