Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Καλημέρα σε όλους και σε όλες. !! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας. Εμένα με " έπιασαν " οι ζέστες και άφησα στην " μπάντα" τα πινέλα, τις μπογιές και τα ρυζόχαρτα. . Ετοιμάζω βαλίτσες και θα τα βάλω όλα μέσα , να ταξιδέψουν μαζί μου .
Στην ηρεμία της εξοχής , απολαμβάνοντας την φυσική δημιουργία , είμαι σίγουρη ότι το μυαλό μου θα γεμίσει με έμπνευση και χρώμα. Θα σας δείξω το αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη.
Μέχρι τότε να περνάτε καλά σε ότι κάνετε. Μικρό ή μεγάλο. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να προσπαθούμε να βρίσκουμε ικανοποίηση και χαρά στην κάθε μας μέρα. Δεν μπορεί, αν ψάξουμε προσεκτικά κάτι όμορφο θα βρούμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου