Welcome

Καλώς ήρθατε. Ελπίζω να σας αρέσουν οι δημιουργίες μου και να είναι και για εσάς πηγή έμπνευσης.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Μια βόλτα με ποδήλατο

Μια φιλεναδίτσα μου,  μου έκανε δώρο αυτή την χαρτοπετσέτα. Την βρήκα πολύ χαρούμενη και ανοιξιάτικη και έτσι αποφάσισα να την φτιάξω ένα ωραίο καδράκι. Ο κορμός και κάποια σημεία από τις φυλλωσιές των δέντρων είναι ανάγλυφα. Όπως έχω ξαναπεί μου αρέσουν πολύ τα ανάγλυφα στοιχεία στα έργα. Μπορεί κάποιος να το κρεμάσει στην κουζίνα, έξω από την κεντρική πόρτα ή ακόμα και στο μπαλκόνι. Τώρα ιδιαίτερα που θα χρησιμοποιούμε πιο συχνά τα μπαλκόνια μας, καλά είναι να να διακοσμήσουμε και αυτά σαν να είναι συνέχεια του εσωτερικού του σπιτιού μας. Επιστρατεύστε λοιπόν κεράκια, φαναράκια και μικρά διακοσμητικά αντικείμενα και φτιάξτε ένα ωραίο μπαλκόνι.!!


3 σχόλια: